Even voorstellen, "Vonkentrekker"

Hier kun je wat over jezelf vertellen als je nieuw bent.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PA3Y
Berichten: 62
Lid geworden op: 19 sep 2015, 20:57

Re: Even voorstellen, "Vonkentrekker"

#16 Bericht door PA3Y »

Randy schreef: In Hilversum start medio september weer een N/F opleiding. Zie http://www.pi4rcg.nl/cursus/ (datum klopt niet). Deze is uit mijn hoofd op de woensdagen. Ook bij PI4AMF in Bunschoten kun je terecht. Mijn ervaring is dat een échte cursus zeker gaat helpen omdat je dan wel verplicht bent om het tempo erin te houden.
Dank voor de tip, een dergelijke cursus heeft ook wel mijn voorkeur, maar het gaat helaas niet om de komende maanden 1 avond in de week ergens heen te gaan.
Daarom ben ik met de DLZA cursus begonnen.
73 Nico PA3Y

Gebruikersavatar
PA3Y
Berichten: 62
Lid geworden op: 19 sep 2015, 20:57

Re: Even voorstellen, "Vonkentrekker"

#17 Bericht door PA3Y »

pd1bgy schreef: Hallo Nico,

Dat moet dan denk ik wel, heb er rond 1994/1995 gewerkt. Als je nog weet hoe het oude kamp eruit zag, dan zat ik direct naast de tropentoren. Stond maar 1 barak er bijna direct naast. Was de gezelligste club van het kamp. :D Echt een mooie tijd gehad daar!


73,
Michel
Ik weet nog heel goed hoe het oude kamp eruit zag, heb tot ongeveer 1994 in een van de Barakken "gewoond" vlak bij de tropentoren. Ik herinner mij die krakende vloeren, de gehorige wandjes, de vele zwarte beestjes in de doucheruimte etc.. En ja, het was er desondanks wel erg gezellig! :lol:

73,
Nico
73 Nico PA3Y

Plaats reactie