Ook even voorstellen

Hier kun je wat over jezelf vertellen als je nieuw bent.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
machinist1964
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 okt 2014, 15:33

Ook even voorstellen

#1 Bericht door machinist1964 »

Hallo, ik ben Rene uit Hoofddorp en ben weer een heel klein beetje de hobby aan het oppakken. Vooral de zelfbouw projecten sprenen mij aan.
Heb een paar stukjes gezelen over die Bitx transiever en us ga ik kijken of ik tijd vrij kan maken om dat in elkaar te knutselen.
De enige ontvanger die ik nog heb, is een sdr ontvanger en een oude yupiteru mvt 7100.
Ik heb vroeger een kenwood qr 666 en een lowe hf150 gehad en een lowe 225 en en ft101.
Deze heb ik allen verkocht omdat ik niks meer met de hobby deed.......
Nu heb ik spijt, dus voorzichtig aan ga ik misschien in de winter een kit bestellen van die Btx transiever.
Tips en aanbiedinge zijn altijd welkom.

Gebruikersavatar
PA5COR
Berichten: 2564
Lid geworden op: 29 jan 2006, 13:21
Roepletters: PA5COR
Locatie: Sneek

Re: Ook even voorstellen

#2 Bericht door PA5COR »

Welkom, hoop dat je snel weer wat vind wat je past.
Meestal zo, opruimen omdat de hobby even niet trekt, later spijt, ik zet het gewoon aan de kant in de kast, is het altijd weer snel op de plank indien nodig ;)

Succes,
Cor
Licensed since 1977
Yaesu FT DX 10, IC 9700, bodnerised, FT 991 A, Heathkit SB 1000, 200 watt 2 meter P.A.FT 847 dubbel collins filters en meer zooi :mrgreen:

-Verwijderd account

Re: Ook even voorstellen

#3 Bericht door -Verwijderd account »

Welkom terug in de radiowereld, zou ik zeggen.

En het is heel herkenbaar dat opruimen om naderhand daar spijt van te krijgen.
PA5COR schreef:Meestal zo, opruimen omdat de hobby even niet trekt, later spijt, ik zet het gewoon aan de kant in de kast
Als je daar ruimte voor hebt kan dat ja, maar als kleinbehuisde was dit geen optie.
Ik woon thans wat ruimer :)

Plaats reactie