Nieuw met N licentie

Hier kun je wat over jezelf vertellen als je nieuw bent.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PA5COR
Berichten: 2564
Lid geworden op: 29 jan 2006, 13:21
Roepletters: PA5COR
Locatie: Sneek

Re: Nieuw met N licentie

#16 Bericht door PA5COR »

Gefeliciteerd Rick!
Zelf ook jaren met de Borgergroep de Jota/Joti gedaan, eerst met PA3DBY ( S.K.)en later met PD0DPS hier een buurman uit Sneek.
Leuke tijd gehad, totdat de groep het zelf kon doen.
Succes met je machtiging en de Borger groep ;)
Licensed since 1977
Yaesu FT DX 10, IC 9700, bodnerised, FT 991 A, Heathkit SB 1000, 200 watt 2 meter P.A.FT 847 dubbel collins filters en meer zooi :mrgreen:

PD9RS
Berichten: 50
Lid geworden op: 21 sep 2014, 15:16
Roepletters: PD9RS
Locatie: Joure

Re: Nieuw met N licentie

#17 Bericht door PD9RS »

Bedankt PA5COR, oke dat is volgens mij voor dat ik als eerste keer bij de jota ben geweest. Of het was die keer nog, dat weet ik allemaal ook niet meer echt.
Explorer van de Borgergroep joure. 73' PD9RS

PA5BUK
Berichten: 45
Lid geworden op: 28 dec 2011, 18:33
Roepletters: PA5BUK
Contacteer:

Re: Nieuw met N licentie

#18 Bericht door PA5BUK »

PD9RS schreef:Hallo ik ben PD9RS(Rick) ik ben 15 jaar. De QTH is Joure in Friesland.
Heb examen gedaan op 3 september in Eindhoven voor de N-licentie. En ben geslaagd.

In contact gekomen met het zenden via de scouting de borgergroep in joure. Ben al een paar jaar bij jota joti geweest, maar vorig jaar vond ik het zo leuk dat ik zelf ook wou beginnen aan de cursus. In de zomer begonnen met leren en dus 3 september het examen gehad.
Van harte gefeliciteerd met het behalen van je licentie!

Onwijs leuk dat je via de JOTA in aanraking bent gekomen met het zenden. Ik ben zelf als verkenner, zo'n 20 jaar geleden, ermee in aanraking gekomen, en ben pas voor mijn licentie gegaan toen ik zelf de JOTA ging organiseren. Het is mooi om te vernemen dat de jeugd nog altijd via de JOTA het radiovirus te pakken krijgt.

Wij doen vanuit Dokkum mee met de JOTA (onder mijn call). Hopelijk kunnen we met onze 25 Watt jullie nog werken dat weekend.

Gebruikersavatar
PD1DAF
Berichten: 36
Lid geworden op: 04 sep 2014, 20:12
Roepletters: PD1DAF
Locatie: Valkenswaard

Re: Nieuw met N licentie

#19 Bericht door PD1DAF »

Hoi Rick,
Ik was daar ook op 3 september in Eindhoven. ik ben er ook goed van af gekomen nu PD1DAF.
Veel plezier met de hobby. tot horens en 73 . :o
Motorola MC 2100 2m set Storno CQM 6000 2m set Baofeng gt-3 port 2/70 yaesu FT 991A

PD9RS
Berichten: 50
Lid geworden op: 21 sep 2014, 15:16
Roepletters: PD9RS
Locatie: Joure

Re: Nieuw met N licentie

#20 Bericht door PD9RS »

pd3buk schreef:
PD9RS schreef:Hallo ik ben PD9RS(Rick) ik ben 15 jaar. De QTH is Joure in Friesland.
Heb examen gedaan op 3 september in Eindhoven voor de N-licentie. En ben geslaagd.

In contact gekomen met het zenden via de scouting de borgergroep in joure. Ben al een paar jaar bij jota joti geweest, maar vorig jaar vond ik het zo leuk dat ik zelf ook wou beginnen aan de cursus. In de zomer begonnen met leren en dus 3 september het examen gehad.
Van harte gefeliciteerd met het behalen van je licentie!

Onwijs leuk dat je via de JOTA in aanraking bent gekomen met het zenden. Ik ben zelf als verkenner, zo'n 20 jaar geleden, ermee in aanraking gekomen, en ben pas voor mijn licentie gegaan toen ik zelf de JOTA ging organiseren. Het is mooi om te vernemen dat de jeugd nog altijd via de JOTA het radiovirus te pakken krijgt.

Wij doen vanuit Dokkum mee met de JOTA (onder mijn call). Hopelijk kunnen we met onze 25 Watt jullie nog werken dat weekend.
moet vast wel lukken.
Explorer van de Borgergroep joure. 73' PD9RS

PD9RS
Berichten: 50
Lid geworden op: 21 sep 2014, 15:16
Roepletters: PD9RS
Locatie: Joure

Re: Nieuw met N licentie

#21 Bericht door PD9RS »

PD1DAF schreef:Hoi Rick,
Ik was daar ook op 3 september in Eindhoven. ik ben er ook goed van af gekomen nu PD1DAF.
Veel plezier met de hobby. tot horens en 73 . :o
oke, jij ook veel plezier me je hobby.
Explorer van de Borgergroep joure. 73' PD9RS

Plaats reactie