Hulp voor een toekomstig nieuw lid

Hier kun je wat over jezelf vertellen als je nieuw bent.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
elsinga
Moderator
Berichten: 3124
Lid geworden op: 17 mar 2008, 15:05
Roepletters: PC5E
Locatie: Heerenveen (JO22xx)
Contacteer:

Re: Hulp voor een toekomstig nieuw lid

#16 Bericht door elsinga »

@PA1A: ik had waarschijnlijk beter [moderator mode on] en [... off] kunnen gebruiken. ;) En jouw opmerking was wat mij betreft (als moderator) wat teveel richting de persoon en had niet gehoeven. De OP zijn instelling is niet waar het in deze thread over ging en waar het ook niet over hoeft te gaan. Kennelijk hikt de OP ergens tegenaan en kan dat bij zijn vraag wellicht de mogelijkheden beperken, maar dan kunnen we beter denken in oplossingen dan in problemen. Toch? Door de (erg selectieve) quote en jouw opmerking maak je het aardig negatief en da's niet handig maar vooral ongewenst op het forum.Snap je?

Graag verdere discussie per PM of mail. Want ook dit leidt de aandacht alleen maar af van de oorspronkelijke vraag. ;)
www.PC5E.nl, Robert Elsinga, communicatie enthousiasteling, zendamateur (PC5E/WC5E/SP20EJ), scannerluisteraar, lokaal/regionaal/nationaal/internationaal scout, IT Security Expert
Icom IC7300, Icom IC-7000, X50N (14m asl), Diamond WD330S (sloper, 6-12m asl), Kenwood TH-F7E, 2x Anytone AT-D578UV (base, mobile), 3x Anytone AT-D878UV, MMVDM duplex hotspot, 20x Baofeng BF888S.
Op mijn site o.a. Examenuitwerking N/F, Scannerfrequenties NL e.o, Beginnen met DMR, DMR codeplug maken

PA1A
Berichten: 247
Lid geworden op: 06 mar 2009, 10:05
Locatie: Leens
Contacteer:

Re: Hulp voor een toekomstig nieuw lid

#17 Bericht door PA1A »

@Elsinga
[mod] staat dus voor moderator.
Ik begrijp nu pas dat jij moderator bent, vandaar je opmerking.
Volgende keer graag beter aangeven dat je moderator bent, want normaal kun je dat echt niet te zien.

Dennisdejong
Berichten: 19
Lid geworden op: 06 apr 2014, 19:53
Locatie: Rotterdam

Re: Hulp voor een toekomstig nieuw lid

#18 Bericht door Dennisdejong »

elsinga schreef:@PA1A: ik had waarschijnlijk beter [moderator mode on] en [... off] kunnen gebruiken. ;) En jouw opmerking was wat mij betreft (als moderator) wat teveel richting de persoon en had niet gehoeven. De OP zijn instelling is niet waar het in deze thread over ging en waar het ook niet over hoeft te gaan. Kennelijk hikt de OP ergens tegenaan en kan dat bij zijn vraag wellicht de mogelijkheden beperken, maar dan kunnen we beter denken in oplossingen dan in problemen. Toch? Door de (erg selectieve) quote en jouw opmerking maak je het aardig negatief en da's niet handig maar vooral ongewenst op het forum.Snap je?

Graag verdere discussie per PM of mail. Want ook dit leidt de aandacht alleen maar af van de oorspronkelijke vraag. ;)
Zoals eerder zij, ik ga me best doen! Zowieso ik ben ik altijd direct cq persoonlijk! Ik heb ook geen zin om van een mug een olifant te gaan maken
Mvg dennis

PA3BAS
Berichten: 2606
Lid geworden op: 07 jan 2011, 22:19
Roepletters: PA3BAS
Locatie: JO21XX

Re: Hulp voor een toekomstig nieuw lid

#19 Bericht door PA3BAS »

PA1A schreef:@Elsinga
[mod] staat dus voor moderator.
Ik begrijp nu pas dat jij moderator bent, vandaar je opmerking.
Volgende keer graag beter aangeven dat je moderator bent, want normaal kun je dat echt niet te zien.

Is toch best goed te zien aan z'n avatar hoor...

Ook de naam in donkerrood maakt het geheel best opvallend.
.... But will it blend?

pa4o
Berichten: 797
Lid geworden op: 30 apr 2005, 17:09
Roepletters: PA4O
Locatie: Winsum (Gr)

Re: Hulp voor een toekomstig nieuw lid

#20 Bericht door pa4o »

Wat is een avatar?

Peter

Gebruikersavatar
PE0AGO
Berichten: 621
Lid geworden op: 30 jan 2014, 12:49
Roepletters: PE0A
Locatie: JO32FI56

Re: Hulp voor een toekomstig nieuw lid

#21 Bericht door PE0AGO »


pa4o
Berichten: 797
Lid geworden op: 30 apr 2005, 17:09
Roepletters: PA4O
Locatie: Winsum (Gr)

Re: Hulp voor een toekomstig nieuw lid

#22 Bericht door pa4o »

Dank je PE0AGO. Weer wat geleerd. Ben niet zo modern wat computers en al die nieuwe woorden.

Mijn naam is trouwens Peter, wat is de jouwe als ik vragen mag?

Gebruikersavatar
PE0AGO
Berichten: 621
Lid geworden op: 30 jan 2014, 12:49
Roepletters: PE0A
Locatie: JO32FI56

Re: Hulp voor een toekomstig nieuw lid

#23 Bericht door PE0AGO »


pa4o
Berichten: 797
Lid geworden op: 30 apr 2005, 17:09
Roepletters: PA4O
Locatie: Winsum (Gr)

Re: Hulp voor een toekomstig nieuw lid

#24 Bericht door pa4o »

Dank je wel Ton.

Peter

h.r
Berichten: 16
Lid geworden op: 14 mar 2010, 12:20
Roepletters: PA3OPA
Locatie: Le chêne du Tiers

Re: Hulp voor een toekomstig nieuw lid

#25 Bericht door h.r »

:)
Iceman schreef:Precies dat klopt, ik heb helaas zeer weing ervaring in. ik dacht te meende dat €75 totaal kost op zich te doen maar ivm me werk kan ik niet altijd aanwezig zijn dus uiteindelijk is zonde van me poen!
Dat is ook een van me reden dat ik hier een oproep doet om te kijken als iemand tijd & zin heb om eventuweel in de weekend te kunnen, om mij te leren. Want als ik zo ga dan weet ik dat ik zak!

Dus zijn er vrijwilligers die er tijd en zin in hebben om mij wat te leren?

Mvg
Iceman

h.r
Berichten: 16
Lid geworden op: 14 mar 2010, 12:20
Roepletters: PA3OPA
Locatie: Le chêne du Tiers

Re: Hulp voor een toekomstig nieuw lid

#26 Bericht door h.r »

Les volgen bij de Whisky Oscar 15 euro zowel voor de valide als mindervalide dan kan je in je eigen tempo de les volgen.
Ik heb bij Wim Koppelaar PA3BRP de lessen gevolgd alwaar ik m,n F heb gehaal

Plaats reactie