En ik ben PD3KD

Hier kun je wat over jezelf vertellen als je nieuw bent.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
klaasd
Berichten: 46
Lid geworden op: 05 sep 2013, 18:26
Roepletters: PD3KD
Locatie: Groningen

En ik ben PD3KD

#1 Bericht door klaasd »

Hallo, mijn naam is Klaas en de qth is Groningen-city. Ik had me al in September geregistreerd maar wordt nu pas echt actief :roll: . In diezelfde maand heb ik ook mijn n-licentie gehaald en in Maart ga ik voor de f-licentie. Ik woon in een rijtjeshuis zonder tuin dus dat is niet bepaald een goede locatie voor een zendamateur, maarja, ik moet het ermee doen. Ik zal vast niet de enige zijn die niet bepaald op de meest gunstigste locatie woont :D .
In de shack heb ik een icom 9100 en verder heb ik nog een yaesu 8800 en een Boafeng portofoon. Ik ben werkzaam bij een ICT bedrijf waardoor ik overdag niet vaak qrv kan zijn :cry: . Vroeger was ik vaak te horen op de 3M maar daar ben ik jaren geleden al mee gestopt. Ik ben soms ook nog steeds actief op de cb.

Gr. Klaas

Gebruikersavatar
PA3GNZ, Tjeerd
Berichten: 5129
Lid geworden op: 25 apr 2005, 14:53
Roepletters: PA3GNZ
Locatie: JO22NB
Contacteer:

Re: En ik ben PD3KD

#2 Bericht door PA3GNZ, Tjeerd »

Welkom Klaas.

Was je eerder op de dag ook qrv op PI3UTR?
73, Tjeerd
PA3GNZ / NL-9514


BQC: 461
NTC: 004


https://www.pa3gnz.nl

Gebruikersavatar
klaasd
Berichten: 46
Lid geworden op: 05 sep 2013, 18:26
Roepletters: PD3KD
Locatie: Groningen

Re: En ik ben PD3KD

#3 Bericht door klaasd »

Ik was vrij laat thuis zondag waardoor ik pas na 20:00 kon luisteren naar PI1UTR. En het was te druk om te kijken of ik met 25 watt op een rondstraler deze repeater open kan krijgen vanuit Groningen, dit ga ik zeker nog proberen. En anders in Maart wel met meer vermogen :lol: .

73' Klaas

PA4JAN
Berichten: 862
Lid geworden op: 25 mei 2008, 17:55
Roepletters: PA0JCN
Locatie: Nijmegen

Re: En ik ben PD3KD

#4 Bericht door PA4JAN »

Welkom Klaas

Gebruikersavatar
PA3GNZ, Tjeerd
Berichten: 5129
Lid geworden op: 25 apr 2005, 14:53
Roepletters: PA3GNZ
Locatie: JO22NB
Contacteer:

Re: En ik ben PD3KD

#5 Bericht door PA3GNZ, Tjeerd »

pd3kd schreef:Ik was vrij laat thuis zondag waardoor ik pas na 20:00 kon luisteren naar PI1UTR. En het was te druk om te kijken of ik met 25 watt op een rondstraler deze repeater open kan krijgen vanuit Groningen, dit ga ik zeker nog proberen. En anders in Maart wel met meer vermogen :lol: .

73' Klaas
Dan hoorde ik iemand anders met een call die bijna hetzelfde klonk.;-)
73, Tjeerd
PA3GNZ / NL-9514


BQC: 461
NTC: 004


https://www.pa3gnz.nl

Gebruikersavatar
klaasd
Berichten: 46
Lid geworden op: 05 sep 2013, 18:26
Roepletters: PD3KD
Locatie: Groningen

Re: En ik ben PD3KD

#6 Bericht door klaasd »

Het valt ook niet mee om al die calls uit elkaar te houden, op een gegeven moment lijken ze allemaal op elkaar :lol: .

Plaats reactie